24 listopada, 2018

Zbójna Góra: raport jesienny


Październik 2018. Poszedłem sprawdzić postępy na budowie autostrady - obwodnicy Warszawy poprowadzonej, jak wszyscy wiedzą, przez Warszawę i jej zielone przedmieścia. Część tej trasy będzie lecieć po ziemi:
The highway partly on the earth surface
a część po estakadzie:
And partly over the surface
Ciekawe, jakie kryteria decydowały o wyborze odcinków powierzchniowych i napowietrznych. Powstaje też powoli bezkolizyjny wiadukt dla skrzyżowania Izbickiej z trasą:
Will be the crossing with Izbicka str
A tuż obok, mimo wszystkich naszych wysiłków żeby ją okroić, natura próbuje jakoś sobie radzić:

 
At the side, nature works as usual



3 komentarze:

  1. Krzepiące focie. Ja jak do tej pory oglądam tylko odcinek przebiegający przez Przyczółkową. Ten widoczek jez. Torfy przypomina mi podobny, znany mi sprzed 2 lat, gdy dotarlismy od strony Aleksandrowa na podobny pomościk. No ale być może jest kilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno w tych trzcinach policzyć wszystkie pomosty, pewnie jest ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Porównałem ze swoim zdjęciem z lata 2015 i wygląda na to, że jest to ten sam pomost, aczkolwiek po intensywnej destrukcji.

    OdpowiedzUsuń