03 lutego, 2023

Stolice starożytnego i średniowiecznego Cejlonu: Anuradhapura i Polonnaruwa

03 lutego 2023. Słaby mam tu internet, a cały dzień upłynął na zwiedzaniu. Popaduje tu (monsum), ale na szczęście jak na razie tylko kiedy jedziemy autobusem. Pogoda ma się zresztą poprawiać. Póki co mieszkamy w dżungli (trzy noce), żadnych innych zabudowań w pobliżu. Standard hotelu zadziwiająco wysoki.

Na dzisiaj wypadł nam objazd historycznego centrum Sri Lanki i jej największych świętości (buddyjskich). Dla mnie niezwykle ciekawa sprawa. Znowu mogę tylko obiecać uzupełnienie zdjęć i opisu. Jutro wstajemy o 05:30 i mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć do dwu ważnych dla mnie miejsc na tym wyjeździe.

Za oknem cykady grają na cały głos, może to właśnie dla nich przyjechałem znowu w tropiki,,,   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz