16 kwietnia, 2020

Wioska z kamienia

Sierpień 2009. Jeszcze jedno wspomnienie z Bretanii, ale tym razem nie o megalitach. Właściciel hotelu w Carnac opowiedział mi o małej wiosce w pobliżu, gdzie wszystkie domy są zbudowane z kamienia. Wsiadłem na rower i pojechałem obejrzeć. Miejscowość (nie więcej niż 20 domów) bardzo zadbana, pusto, ale widać, że chyba mieszczanie wykupili te domy na domki letnie (do morza niedaleko). Nie pamiętam jej nazwy, rowerem nie było to więcej niż 30 - 40 minut, ale zachwyciła mnie prostota tej architektury. Może jeszcze komuś się spodoba?
 
 
 
 
 
I jeszcze jako bonus wnętrze kościoła:
 
 

2 komentarze:

  1. Próbowałem przy pomocy Googla jakoś to miasteczko zlokalizować, niestety, bez skutku. Co pewien czas w okolicy Carnac pojawia się jakiś równie malowniczy obiekt, ale niestety, jest to relikt otoczony przez nijaką współczesną zabudowę. Uwaga techniczna: część zdjęć wyparowała z bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłem dokładnie to samo, ale tego uroczego miejsca nie znalazłem. Może już w tej postaci, położone wśród pól i lasków, nie istnieje? A jest to nie więcej niż 30 min pedałowania od centrum Carnac.
      Zdjęcia uzupełniłem i dodałem bonus.

      Usuń